دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013
دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : شنبه 18 خرداد 1392
نویسنده : صادق

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: konami
حجم فایل: 2260 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:50 - 92/3/6
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

شماره سریال نصب بازی: V7TV-W3JX-6CC3-3DDU-Y3W7
قبل از نصب هر پچ اگر قبلا پچ های قبلی را نصب کرده اید در پوشه اصلی بازی پوشه KITSERVER13 را پاک کنید و سپس پچ جدید را نصب کنید.
قبل از نصب پچ رسمی Konami نیاز به نصب یکی از PESEdit 2013 Patch  می باشد.
ابتدا پچ 3.7 را نصب کنید سپس از پوشه PESEDIT 2013 Patch 3.7.1 پچ اصلاحیه را نصب کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: بازی , ورزشی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
تعجب میکنید! در تاریخ : 1392/3/18/6 - - گفته است :
باعرض سلام واقعا وب قشنگ وزيبايي دارين تبريک ميگم .اميدوارم که همکاري بيشتري باهم داشته باشيم

موافقی تبادل لینک کنیم!!!!!!!!!

http://hanisky.loxblog.com/

فروشگاه بزرگ ایرانیان

زندگي کن ولبخندبزن به خاطر انهايي که ازنفست ارام ميگيرند وبه اميدت زنده هستند وبا يادت خاطره ميسازند. نميدانم در زندگيت<بهترين>چگونه معني ميشود. من همان بهترين را برايت ارزو دارم!

hanisky
پاسخ:سلام دوست عزیز،من به وبلاگت سرزدم وبلاگ زیبایی برای خریداینترنتی بود،همینجورکه گفتی من لینک وبلاگ تورو تووبلاگم گذاشتم ،امالینک وبلاگ من توی وبلاگ تونبود،بهرحال دوباره به این وبلاگ سربزن ببینیم چطوره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))